angående om kanye west och jay-z kommer till sverige

Kommentar
Anonym
om KANYE WEST OCH JAY-Z TILL SVERIGE.:
vet du ifall biljetterna släppts ännu? är det säkert att dom kommer till sverige?

Svar
Du kan läsa mer om konserten i det här inlägget→ KLICKA HÄR!

Vad jag vet så har inte livenation eller ticnet börjat sälja biljetter ännu. kan ha fel men det är bara att kika in på deras hemsida och söka på kanye west eller jay-z så kommer det nog upp. svårare än så är det inte. jag har dock inga pengar eller något sällskap. känns ju lite mobbat att gå själv. kommer dock gå själv om ingen tänker dra dit med mig. får väl be snällt till pappa om inte vi två kan dra ner till stockholm och så får jag gå själv. eller så får jag övertala honom att gå på konserten. har ju några månader att förtrolla honom till deras störta fan. näst efter mig dårå. närå, men jag går hellre själv än inte alls. någon i sundsvall måste väll vilja se kanye och jay? hur trist folk finns de inte i sundsvall om ingen vill. knaz. hittar nog någon som vill se dom med mig. jag dör hellre om jag inte får gå på deras konsert. nästan helt seriös faktiskt. obeskrivlit vad jag har för känslor för kanye. kan åkterkomma om det i ett annat inlägg. som sagt jag har ju inga pengar själv så jag önskar mig en biljett i födelsedagspresent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0