KANYE WEST OCH JAY-Z TILL SVERIGE.

29 maj kommer KANYE WEST och JAY-Z till sverige, globen. min dröm har gått i uppfyllelse. biljetterna släpps förmodligen på måndag. gissa vem som kommer sitta fastklistrad framför datorn på måndag? JAG ÄR SÅ FUCKING JÄVLA GLAD JUST NU. THAT SHIT CRAY!!! kingsizemagazine.se avslöjade nyss detta, men de blev tvugna att radera informationen eftesom det inte är helt klart ännu. frågan är bara nu vem jag ska gå med... big problem.

jag fick en fucking hjärt-attack när jag fick reda på nyheten. kan inte beskriva me ord vad jag känner.....

AAAAAAAH!!! SHIT! GALET SIIIIICK SOM FAN. JAG VILL JAG VILL NUUUUUU NUUUUUUUUUUUUU!!!

http://www.dssence.net/wp-content/uploads/2011/10/Watch-The-Throne-Tour-Video-Concert-Performance-Jay-Z-Kanye-West-Atlanta-500x375.jpg

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha jävla dampunge

2012-01-24 @ 15:21:24
URL: http://nicolelodin.blogg.se/
Postat av: Döööööör

2012-01-24 @ 17:55:47
Postat av: Döööööör

Eeeh....vet inte vad man ska säga..dör är nog ett bra ord för det. De 2 artister som är högst upp på min "måste se live innan jag eller dom dör" lista. Fucking great!

2012-01-24 @ 17:57:25
Postat av: Anonym

vet du ifall biljetterna släppts ännu? är det säkert att dom kommer till sverige?

2012-02-01 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0