nu är det klart. kanye west och jay-z kommer till sverige den 29 maj 2012.

mina damer och herrar jag presenterar nu kanye west och jay-z! de kommer till sverige. det är helt klart nu. DEN 29 MAJ KOMMER WATCH THE THRONE TOUR TILL GLOBEN. det går inte att beskriva med ord hur glad jag är. detta måste vara årets händelse. jag är så jävla glad. MAMMA OCH PAPPA jag önskar mig en biljett till konserten i födelsedags present! DET ELLER INGET. åååh underbart. GAAAAAAAAAH. jag dör lite. finns inte ord för hur gärna jag vill gå. man får bara inte missa det här.

Köp biljetter HÄR och HÄR



jag ryser bara jag ser på bilder från wtt tour. tror seriöst jag kommer dö eller svimma eller nåt.
herregud, vad äre för fel på mig. kan man vara så besatt av något? varför beyder de så mycket för mig? obeskrivligt. galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0