svar på hur jag får youtube-klippen så stora.

Kommentar
Anonym
om har tänkt på det länge.:
hur gör du låtarna så stora?

Svar
menar du youtube-klippen jag lägger up? hur jag får dom så stor? det är ju jätte enkelt. Jag ska försöka förklara och hjälpa dig.

här ser du steg för steg hur jag gör. Du tycker på dela, bädda in och sen skriver du endast in bredden, så ändras höjden automatiskt. Jag brukar ha på 900pixlar för min blogg är så bred men ibland har jag på minde kanske 800pixlar. Sist av allt så kopierar du inbäddningskoden och infogar sen länken i HTML källkoden. så enkelt är det :D



Hoppas att det här hjälpte och att du förstod nu. skriv gärna i era namn när ni kommenterar! känns så tråkigt när det bara står anonym... ni kan väl åtminstonde göra det. nu ska jag sova. puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0