har tänkt på det länge.

ligger i sängen och tänker för mycket. försöker sova men det går inte. vad gör man då? slår på datorn tydligen... hatar att jag ska ha så svårt att somna. vill ju sova men det går inte. tänker fööör mycket. tänker bland annat att eftersom jag inte är så bra på att prata om saker, liksom känsliga saker, privata saker, grejor som jag mår dåligt över osv. så tänkte jag att det kanske är bättre att avreagera sig. typ som på gymmet så känns det alltid bra efteråt. som om jag gjort mig av med en del jobbiga tankar och liksom kastat av mig det dåliga. typ att jag svettas ut det dåliga och tråkiga.. haha det där lät stört men jag tror ni fattar vad jag menar. har länge tänkt på det här men jag har liksom inte vågat.. eller jag vet inte varför jag inte sagt det här tidigare eller varför jag inte börjat med det. jag är dålig på att få saker gjort och liksom ta tag i saker. skjuter upp allt eller skiter i det helt. är typ lat eller nåt sånt. hur som helst har tänkt på det här ett bra tag, säkert flera år! Tror det skulle passa mig perfekt. då jag är lite argressiv av mig. ALLTSÅ nu menar jag inte att jag vill slåss, har damp eller att jag blir skit förbannad för minsta lilla grej. jag menar att jag har mycket ilska inom mig som måste ut. och ja, jag är lite tuff och aggresiv av mig, eller hur man ska förklara det. nu säger jag det. Jag skulle vilja börja i boxning. nu sa jag det. BOXNING. tycker känslan är skön, när man liksom får vara fullt koncentread och så bah BOOM. tror verligen det skulle passa mig. känns som om jag skulle älska det. kommer ihåg att jag tittade på boxning hur mycket som helst när jag var liten. kommer ihåg en match med Frida Wallberg! oh gud vad spännande det var. vilket minne jag har. tyckte hon var så jäkla ball. shit nu fick jag värsta flashbacks haha. kommer ihåg hur hon krossade motståndaren. min pappa har också boxats förr. Muhammad Ali är ju en av de personer jag ser upp till. brukar fortfarande titta på boxning ibland. tycker det är roligt att se på. jag avslutar här med att fråga om någon av er går i boxning eller om ni vet någon som gör? godnatt! nu ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: aeel

Har också svårt att somna på nätterna, du är inte ensam!! och de suger :(



När du tränar frigörs tankarna i hjärnan och man känner sig lättad(hade det på en inlämning nyss) så inte så konstigt att du känner dig befriad efter :)



haha jag vill också testa boxning frida!!

2011-12-13 @ 14:04:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du låtarna så stora?

2011-12-13 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0