Ny hårfärg

Jag har nu kommit fram till att jag inte kan fortsätta vara mörkhårig. Jag har egentligen ljust hår, ljusbrun/askblond. Så funkar inte att hålla på och fråga utväxten varje vecka typ. Blir så fult med utväxten, usch! Så jag ska försöka få tillbaka till min naturliga hårfärg. Vill ha exakt så som Kim har på den stora bilden på henne. Kommer bli så bra om de blir som på bilderna nedan! :D ska gå till frisören till veckan, så vi får se hur det går. Vill kom ut från frisören och se ut som Kim i hennes blonda svall, men det är väl bara drömtänkande... Jaja får se hur det går :) vad tycker ni? Några tips på en bra frisör i sundsvall?




Kommentarer
Postat av: emmmaa

haha ofta, trodde du var mörkhårig!! :o

Svar: Haha nej tyvärr :( önskar jag vore! så jobbigt att behöva färga utväxten jämt...
Frida Andersson

2014-01-09 @ 17:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0