Frågor!

Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? 

Helt klart kärlek utan sex isåfall. Jag är inte den som kan ha ett one night stand. Måste finnas kärlek.


Vilken var den senaste filmen du såg?

En fransk film, 22 bullets fast har inte sett klart den ännu.


Har du bra självförtroende?

Ja:)


Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?

Ha min pojkvän här bredvid mig i sängen.


Nämn tre saker på din att-göra-lista? 

Få en vältränad och slimmad kropp, skriva klart mitt cv så jag kan söka extrajobb och kommer inte på en tredje sak just nu haha.


Beskriv ditt drömutseende?

Hm.. Är hyffsat nöjd med hur jag ser ut, men kanske en blandning mellan Kim Kardashian, Rihanna och Beyonce.


Den du senast sov över hos?

Oj, ingen aning minns inte. Vill ha fler sleepovers!


Vem skrev du senast med på Facebook?

Veronica:)


Är du nöjd med din profilbild på facebook?

Aa:)


Vad väljer du, godis eller chips?

Chips!!!!! Haha


Pinsammaste minnet från skoltiden?

Jadu... Eh:/ jag vet inte. Minns inget nu typ haha


Hur uppvaktar man dig?

 Är en hopplös romantiker haha. Uppvaktar och uppvaktar, jag älskar rosor och få presenter som personen ifråga jag får av har tänkt till och att det ärlikaom uttänkt och inte bara något random. Annars älskar ju komplimanger! Att få höra att man är vacker eller älskad! Finns ju inget bättre än det.


Har du rykten efter dig?

Nej? Det tror jag väl inte.


Din absolut sämsta egenskap? 

Hm.. Kanske att jag är en väldigt stor perfektionist... Är dock en fördel också:)


Din bästa egenskap? 

Att jag är lojal, förstående och att jag är så pass trygg i mig själv. Det är även bra att vara perfektionist:) har sina fördelar men även nackdelar med det.


En låt du är beroende av?

Drunk in love med Beyonce är jag besatt av just nu!


Vad stod det i ditt senaste sms?

Aha okej


Vem skulle du ta med dig till en öde ö? 

Min älskling så klart? Isse och jag för oss själva på en tropisk ö låter underbart!


Kan man vara vän med sitt ex?

Ja det är klart man kan! Kanske inte best friends. Men jag tycker absolut att man ska kunna vara vänner, visa respekt för varandra osv, man har ju ändå en gång i tiden betytt väldigt mycket för varandra och varit förälskade.


Har du kysst en kompis? 

Yes!


Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?

Gör vad du vill! Håller mig helst borta från sånt. jag är inte intresserad, helt okej annars om andra gör det, bara det inte är fö ofta. Nån gång ibland är väl okej. Annars är jag inte direkt något fan av det.


Vad hatar du?

Vill egentligen inte fokusera på hat, men om jag ska säga en sak jah hatar mest av allt i världen är rasister och folk som dömer andra efter utsidan.


Hade du kunnat ha distansförhållande? 

Hm.. Alltså jag tror inte det. Hade längtat ihjäl mig efter personen då. Hade varit väldigt svårt och jobbigt.


Vad väger du?

Det vill jag inte säga haha. Men skulle nog vilja droppa några kilon och lägg på muskler sen istället :)


Hur lång är du? 

Ca 170 skulle jag tro


Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?

Twilight!


Ditt humör för tillfället? 

Kanske okej, svårt att sova.


En vacker person?

Min mamma och Syster! 


Vem kramade du senast?

Min mamma:)


Vem träffade du senast?

Ja, mamma antar jag.


Någon du vill träffa? 

Isse och Veronica


När grät du senast? Varför?

Förut idag. Många anledningar.


Sminkar du dig varje dag?

Nej absolut inte varje dag, har inga problem med att lämna huset osminkad :)


Vem är du mest lik, mamma eller pappa?

Min mamma hoppas jag, både till utseende och sättet.


Är du helsvensk?

Ja:) är född i Sverige och det är mina föräldrar med. har dock italienska rötter långt tillbaka:)


En artist du inte gillar? 

Hm... Typ Håkan Hellström haha.


En artist du gillar?

Rihanna!!


Vad vill du bli när du blir äldre?

Hm.. Det vet jag faktiskt inte än. Skulle helst vilja syssla med mode. Annars så vill jag bli lycklig!!! Det enda som spelar roll 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0