Stockholm

Hej! Har varit till Stockholm med min syster över dagen bara. Hade jätte roligt och det var så fin väder där, fick verkligen sommar känslor. Vi gick mest runt på affärer, shoppade och sånt men vi gick iallafall till Kungsträdgården. Det var så himla fint där! Alldeles rosa och fullt med körsbärsblommor överallt! Så vackert, såg nästan ut som sockervadd haha. Här kommer lite bilder på vad jag köpte :)


Bästa köpet var lätt mina nya air force 1, Finns nog inget bättre än att använda de för första gången, så fina och vita! 749kr på Footlocker.

Köpte en ny body mist från Hollister för 119kr tror jag, det dofter helt underbart! Om jag ska beskriva doften med några ord så luktar den som sommar, bär, frukt, exotisk, stranden, surfar, äng doft! Haha svårt att förklara en doft men den luktar iallafall hur gott som helst!! Love it

Vi var in på MAC och där köpte jag ett transparent finishing pressen powder :) det är ingen färg vilket gör att man kan applicera det flera gånger om dagen utan att det blir kakigt. Jag behövde verkligen ett sånt här puder. För jag blir så glansig, har väldigt oljig hud och då är ett sånt här puder bra :)  får se hur det här funkar då. Det kostar 220kr på MAC i Åhléns på Drottninggatan.

Köpt en liten kabuki brush från H&M som jag tänkte använda till pudret. Söt va?

Köpte två vanliga hoodtröjor med luva och dragkedja, haha var ett väldigt nödvändigt köp då jag hör och häpna inte äger en ända hoddtröja med dragkedja... Haha. Knas jag vet. De kostade iallafall 199kr st

En grå basic korttopp från topshop kostar 129kr

En ljusblå/turkos/havsblå kimono från H&M för 149kr. Blir fint till sommaren med höga shorts och en crop top eller liknade :)

Fyndade ett halsband på topshop för 50kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0