Blogga eller inte blogga?

Hejsan! Vet hur jag ska göra med bloggandet... Grejen är att jag inte har en dator. Har en iPad men det är så drygt att använda den, den är bra att ha men inte till att skriva texter, blogga osv. Skulle vara mycket lättare med en laptop. Så det är det som stoppar mig från att blogga! Vill verkligen så ska försöka nu igen med ipaden. Får se hur det går.

Ja vart ska jag börja!
Mina föräldrar har nyligen skilt sig så just så nu bor jag med min mamma i en lägenhet. Nyinflyttade och vi håller på att fixa, köper möbler och grejar. Men nu har vi fått det mesta materiella på plats. Typ bara soffan som fattas. Ja så det är mycket som händer nu i mitt liv. Upp och nedgångar så att säga, det går sakta men säkert mot ljusare dagar men det kommer ta tid innan allt blir "bra". Hur som helst det kan inte bli sämre än det varit. Så man kan säga att på ett år har hur mycket som helst förändrats, inget är som förut. Allt är nytt och förändrats. Så det är mycket att ta in. En ny start helt enkelt! Börja om på nytt. Hur som helst kommer inte prata så mycket om för personliga saker här på bloggen. Blir mer yta eller vad man ska säga :)

Så vad ska jag göra nu i veckan då? Gymma? Ja det är väl typ det jag gör för det mesta, Motionerar och gymmar haha. På onsdag ska jag träffa Elin ser fram emot det. På torsdag förmodligen ska jag vara med Tina som jag inte träffat på evigheter!!! Saknat henne så. Inte okej det här att vi inte ses typ. Ska bli ändring på det. 
Varit och gymmade idag med Fanny, det var riktigt kul, hon ska börja nu på Ego! Så nu har jag en gym-kompis :D ska glo på tv ett tag nu sedan sova. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0