I am back!

Nu ska jag börja blogga igen. Får se hur det går, men tanken är att jag kommer blogga när jag har lust helt enkelt. 

Ja, vad har hänt sedan sist då? Var väl typ ett år sedan jag sist bloggade dagligen. Kommer göra en sammanfattning om vad som hänt sedan dess osv :) 

Igår beställde jag min nyårs klänning. Lite tidigt kanske men vill bara ute i tid så man slipper få panik sedan när man inte hittar någon haha. Så får se om denna duger. Den är från Nelly. Är helt kär i den så hoppas verkligen den passar och sitter bra. Annars får jah leta vidare. 

 

Jag har nyss duscha så ska slänga på mig kläder nu och åka till Birsta en snabbis för att hitta något att ha på mig ikväll. Ska ut och äta med mamma och sedan ska vi se Looptroop Rockers på Englaporten. Det är ett nytt konsert ställe inne i stan så spännande och se hur det ser ut där. Blir en mor och dotter kväll idag. Kommer bli kul :D måste skynda mig nu. Ha en mysig lördagskväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0