Extraordinary swag and a mouth full of gold...



haha jag är så G. punkt slut. GOLDFRAME och allt. cool jag är. ska sätta upp den här bilden på vägen i en guldram. Jag ska få lika stort ego som mina älskade kanye. Fast det har jag ju redo hahaha!! Nä men jag tycker man ska älska sig själv? inget fel med det. jag älskar mig själv. Ja, men såklart så har jag dåligt självförtroende och tycker lite mindre om mig själv ibland, ni vet, det är ju bara mänsligt. Men för mesta del så tycker jag om mig själv. FAN man ska vara stolt över sig själv. Fuck Jantelagen och allt vad det heter! att man inte får vara bättre än andra eller vad stolt över sig själv... vad är det för BULLSHIT? FAN GO EGO. GO KANYE. GO TILL ALLA ER SOM ÄLSKAR ER SJÄLVA! BE PROUD!!!! här fick ni lite pepptalk haha. Mr Frida west is in the building. I'm for real!!! Love till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0