veckan och helgen

hej har haft fullt upp hela förra veckan och helgen. Det känns som jag har stressat typ 2 veckor över en massa saker. just nu känner jag mig avslappnad. DET ÄR LOV. är ledig från skolan. Behöver verkligen en paus från skolan så lovet kom precis i tid när de behövdes. uppdaterar mer senare idag. C ya!

Nu ska jag skynda mig till bussen och dra till Birsta med Veronica.



I lördags vare fest hos mig med the girls. Vi firade mig och Cim som fyllt 17 år veckan. Älskar mina vänner. dem är bäst! THE BEST!!! senare drog de flesta av oss vidare till granloholm till Max. btw så var de goooott med muffins, jordgubbar och grädd haha. tror de hamnade grädde över hela huset. på golvet och överallt. någon som gillade att spruta grädde tror jag. de två sista bilderna lånade jag av min kära vän Nicole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0