They know

Hej är allt bra med er? ni vet ni kan prata med mig om allt. finns här för er kära läsare. jag menar det.

Har inte haft så mycket att blogga om. inte riktigt känt för att blogga för den delen heller.
Den här veckan som var gick fort. Igår var jag bara hemma och umgicks med min kära mor och syster.
vaknade vid 11 tiden och åt fruskost då för att sedan dra ut på promenad med Nicole och hundarna. Halva promendaden gick väl till att springa efter hundarna haha! Det var lite kallt och blåste som vanligt. Måste vara för att jag bor alldeles vid havet. Inte nog med det så snöade det igår. och det var inte lite heller... Men det ska nog smälta bort snabbt för nu skiner solen! sommaren är snart här även om de inte känns som det nu när man tittar ut genom fönstret. Ska förmodligen ut ikväll. Less på att bara sitta inne.

Ska ta en dusch strax och senare kommer mamma hem med någon form av snabbmat. Kommer uppdatera lite om musik snart eller under dagen. C ya!


Obeskrivlig kärlek för denna man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0