Sunny Sunday

Inget blev som de var tänkt igår. allt blev försenat och jag somnade i soffan! så jag missade Cocktailpartyt på stadshuset... haha! fan vad osoft. Min favorit ord för tillfället är soft. Det är soft.

Idag har jag varit på promenad i det fina vädret med Nicole och hennes hundar. det var trevligt och väldigt behövligt! Dock blåste det en del så blev inte en så lång bit som vi gick. Efter det åkte jag på ica med mamma och köpte jordgubbar och våffeltillbehör (det är våffeldagen idag!). Sjukt gott vare! Mormor och morfar kom även förbi och hälsa på.

Efter middagen så bestämde jag och min syster oss för att byta rum. Det är KAOS ju nu men jag har alla fall sängen på rätt plats nu. Så imorrn efter skolan måste jag bära in alla mina grejer och kläder hit in och ja ni fattar grejen. Blir säkert bra när det är klart. Jag har nu ett större rum och en egen balkong/altan! SOFT!!

Nu ska jag sitta vid datorn en stund och sedan sova. Måndag imorrn och det innebär skola. Längtar redan till nästa helg. DET ÄR FAN ILLA. riktigt illa. nästa helg ska nog bli mycke roligare än vad denna blev.
Vi ses imorrn, godnatt!

Rihanna min babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0