pizza

Har haft en soft dag. efter skolan åt jag taco-pizza på Kermit med Veronica, Sofia och Nicole. haha vi satt där och snacka i 3 och en halv timme. hahaha! måste vara rekord typ. men skönt att bara sitta och snacka, skratta och umgås med dem. Kom nyligen hem och sitter nu i sängen med mina kära dator! är jätte trött. höll på att somna i bilden på vägen hem.

HAHA ja juste kom på en grej om min dator. jag tappade den i golvet igår tror jag de var. Den ramlade först ner på stolen sen ner på min TÅ! och sedan ner på golvet. vet ni hur ont de gjort? min tå är alldeles blå och så äre ett sår där... not fun at all.
Berättade för mami och hon bah "DU GJORDE VAD? KLARADE DATORN SIG?" jah bah "ja men min tå fick ta smällen.. bröt fan tån ju!" hon bah "Jaha vilken tur du rädda datorn i alla fall!"


Cudder och Yezzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0