cali

Hej på er! Idag har jag lämnat in CV till sju olika caféer för sommarjobb. Ska lämna in ytterligare två CVn imorgon med. får hoppas på att jag får jobb nu i sommar. för om jag inte får det så äre kört! måste ha pengar för det är såååå mycket roliga grejer jag vill göra i sommar. får hoppas dom tyckte jag verkade vara en trevlig prick och en vettig person att anställa. liksom vem skulle inte anställa mig? haha.

åh ja juste! Mitt packet från caliroots kom idag! var också och hämtade ut paketet förut idag. en jacka och en snapback eller keps säg var ni vill. ni får se dem någon annan dag när jag tagit bild. när jag kom hem så käkade jag typ middag och drog till Nicole som bor på min gata, så nice att hon bara bor ett stenkast från mig. I alla fall vi bakade kladdkaka men den blev verkligen inte lyckad... TORR, TUNN och smackade inte gott. fattar inte hur den kunde bli så misslyckad.

Har matteprov imorrn. som om ni vill veta det. haha! ska alla fall tare chill nu ett tag. c ya!


varför är jag så cool? finns ingen coolare än mig. verkligen inte. jag är coolast. ok? hahaha...
typ hög på första bilden? och vad gör jag på sista bilden? haha aja nu ser ni alla fall lite av kepsen.

Kommentarer
Postat av: veronica

också har du svartvita bilder näru ska visa kepsen haha:(

2012-03-14 @ 22:24:34
URL: http://vvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0