the weekend

Både i torsdags och idag (Fredag) har vi på skolan haft ett projekt. varit ute hela dagarna och sålt kramar, diktböcker, muffins osv. tror att vår klass tjänade in över 3500 kr. Pengarna går till välgörenhet. En god sak för vår kära sundsvall stad. Just nu sitter jag vrål hungrig och väntar på mat. är så hungrig att jag tror jag dör. nästan i alla fall haha.
Jag funderar även på om jag ska gå på ett evenemang på stadshuset i morgon. det är för ett "cocktailparty" för gymnasi-elever. Problemet är att jag inte dirket har någon att gå med. synd. fan vad mobbad jag känner. Får väl se hur det blir med det.

Jag ska i alla fall åka och köpa en massa chips, godis och sånt där gott inför ikväll då jag bara ska ha en hemma mys kväll. Vi hörs senare. C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0