svårt val.

Det här lovet har varit helt okej endå. har tagit det lugnt och varit med mina vänner.

från en sak till en annan. I cant't wait for drake's concert!!!! SJUKT VAR ROLIGT DET SKA BLI!!

haha hur som helst så håller jag på att städa mitt rum nu och ska nog fortsätta med det. Skolan börjar imorrn och jag ser inte fram i mot det. vet inte vad jag ska göra idag.. det är ju trots allt sista lovdagen så vill ju hitta på något roligt. får se hur de blir då. ska forsätta lyssna på musik och städa nu. uppdaterar mer sedan. puss.


Frank Ocean, má homie kommer till way out west. Fan vad jag känner mig kluven eller hur man ska säga. vill på P&L och way out west. jag kan inte välja... fan ge mig pengar så jag kan gå på båda festivalerna. vore så jävla underbart om jag kunde dra till både borlänge och gbg. I wish!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Vill också på både p&l och wayoutwest!! Vet dock inte vilket man ska välja i första hand :c

2012-03-14 @ 10:41:31
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0