oldie


Har helt glömt bort att lägga upp de här. men alla bör väl ha sett dessa 10 underbara minuter vid de här laget.
om inte så ska ni se videon nu! OLDIE!  You gotta love Odd Future.

BTW så räddade Petra min kväll. Så himla schysst vän som ställde upp för mig. Blir ingen hemma kväll för mig. ska möta upp hon, Signe, Jossan, Ebba och kanske en tjej som hette Linnea innan vi drar in på stadshuset. underbart. måste bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig nu och mamma är snäll och skjutsar in mig. Ska ta en dusch nu ch sedan bara tare chill hemma idag och ladda om för i kväll. Tänker inte lägga ner en enda tanke på dig ikväll, för du har bara gjort mig besviken. Ska njuta och bara tänka på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0