fit4fight

Den här veckan har jag kört på att vara nyttig. inte äta fööör mycket onyttiga saker. har varit ute och sprunigt, gått med kompisar några gånger i veckan. gick halv vägen hem från skolan idag med istället för att ta bussen direkt. Ska försöka röra på mig nu. Gymma ska jag nog göra imorrn. Ska försöka att inte bli förkyld igen. blir sjuk hela tiden. inte mycket jag kan göra åt det... I alla fall ska försöka gå ut och springa, promnera så ofta jag hinner. För äntligen går det att vara ute utan att frysa ihjäl. Äntligen är våren är här och solen skiner!! Ska cykla någon dag till skolan också. haha lär bli jobbigt men vad gör man inte för att vara fit till sommaren. kommer nog inte gå bra. MEN äsch då! ska inte säga så. måste peppa mig själv.

Ska ta ett snack med mamma nu angående P&L och sen ska jag sova. GNatt.

ilikeitbig:  I’ve always wanted to do kickboxing…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0