dagens bravader (vilket fult ord).

Igår bokade jag Hotell och köpte tågbiljetterna. Nu är det inte långt kvar till den 15 apil. Längtar verkligen sjukt mycket, blir alldeles lycklig när jag tänker på det!! haha.

Har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna. Vill det ska bli helg. bara Torsdag och Fredag kvar.

Efter att jag slutat skolan väntade jag på pappa i typ en halvtimme. Gick runt lite på stan med musik i öronen. det lyckas alltid vara någon som tilltalar mig när jag har beats'en på mig. Sist jag hade dem på mig och gick runt på stan vare nån kille som typ glodde som fan och tittade på mig och sa något. men jag hörde ju inte... fan ville veta vad han sa men de gick ju inte för han var redan långt borta.
Ja! så gissa vad som hände den här gången då? stod och vänta på pappa så kommer de ut en kille från Kulturmagasinet. Jag ser att han tittar på mig och att han kommer närmare. så kommer han fram och säger något men där står ju jag som ett frågetecken och hör inte vad han säger. försöker stänga av musiken men är så stressad så de blir fel och tillslut får jag tyst på musiken. Han säger hej, frågar om jag känner igen han men de gör jag inte. han säger då nä jag känner inte igen dig heller. hahaha helt jävla stört. han säger att han ska beskriva sin hudfärg, som en obränd papparkaka. hahaha ni vet inte hu mycke jag skratta. han frågar mig varför jag har dom skor jag har? han tyckte inte dem passade in till årstiden tydligen. han säger att jag har fint hår och jag säger då tack. fast de skulle vara finare om du tvättade det säger han då... jag bah "men tack". han bah: jag skoja bara, ta inte illa upp. så ville han prova mina beats men sen kom min pappa så jag sa min skjuts var här och att jag tvugen att gå. det där var lite... oväntat. hahaha! aja.


blur

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Pommes och kött. Det är alltid gott! C ya later.

Kommentarer
Postat av: veronica

hhahahaaha fan va fult

2012-03-21 @ 19:53:40
URL: http://vvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0