with my mother

Nu ska jag strax ta bussen till Birsta med min kära mother. Vi ska väl ta tag i några ärenden och sedan bara hare soft och gå runt där. Tror inte jag ska köpa något till mig själv. I så fall blir det till någon annan än mig själv. Ska snart fira Elin så ska väl kika och se om jag hittar något till henne. Annars idag vet jag inte vad som händer. Ganska så fint väder är det i alla fall men har inte varit ut än och jag gissar på att det blåser... som vanligt. Igår var jag bara hemma och lika så idag. Ingen skola. skönt. Var ut en sväng med Vergin, Sebbe och Andreas. Btw så håller jag på och försöker fixa med hur jag ska göra till hösten. Det står mellan två alternativ men ingen av rektorerna svarar! Har dom semester nu? ja det är lite kaoz med det där men strunt samma för nu. Ska göra mig klar och gå till bussen strax. Vi hörs senare, Puss!


Funeral kepsen vore väldigt nice att vara ägare till. Just sayin'!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0