Stress Ft. Sebbe Straxx, Malcolm B, Nimo, Promoe, Moms, Adam Tensta & Aleks - Tystas Ner (RMH remix)

Visste inte videon skulle komma redan idag. Åter igen här är sanningen. galet hur jävla bra det här är. Jag hoppas alla lyssnar på det här om och om igen, sprid det vidare mina vänner. Det enda rätta! fan. Jag får gåshud av hur jävla äkta och hur sant det är. Det här är nåt vi behöver. Det måste ske förändring. Jag älskar Promoe's del. Okej, jag tycker alla är grymma. Jaja, jag ska inte babbla på för låten talar för vad jag känner och tycker. så LYSSNA OCH TA IN SANNINGEN NU! fetaste remixen i år. fetaste låten i år! Vi vägrar att tystas ner!!! OKEJ? bra.

Våran värld är sjuk, passa på att njut, imorgon kan de vara slut.




2012 och dom snackar raser än! Ja, snälla det är 2012... VAKNA UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0