soon it's summer...

Ååååh... Mitt huvud och magen gör ont. Det finns inget att göra heller. Har så sjukt tråkigt! Men jag orkar inte göra något heller eftersom det gör så ont överallt. Lika bra att lägga mig och försöka sova snart. Eftersom jag inte fick någon sömn i natten som var. I morgon är vi ju lediga för det är Sveriges Nationaldag. Vad nu det innebär? Kanske drar in till stan och "firar". Roligare än att bara sitta hemma. På torsdag är det skolavslutning och sen på Fredag börjar sommarlovet på riktigt kan man säga. Egentligen började det idag kan man säga. Har ju inga fler lektioner. Men som sagt på Fredag antar jag att det blir fest. Vi får se hur det blir. Att få vila och göra precis vad jag vill känns så skönt. Jag ska bara göra saker som är för min skull, som gör mig glad, och jag ska tänka på mig i första hand. Jag gör aldrig det. Tar alltid andra i första hand men den här sommaren ska jag ändra på det. DET ÄR MITT LIV, så det är jag som ska må bra. Ska bara njuta, göra allt möjligt roligt som jag kan komma på i sommar. Det enda som fattas nu är det fina vädret... var är solen någonstans? SOOOOOOOFT blir det i alla fall om bara solen och värmen ville kika fram! Bye for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0