So many words left unsaid. They are all a jumbled mess in my head.



I have never felt so hurt as I do now... Jag har aldrig känt mig mer sårad än vad jag är nu. Kunde inte sova i natten som var. Jag är helt förstörd. Men det är bara att klista upp ett fake smile och forstätta le och gå vidare. Vilket jag kommer göra men det kommer ta lite tid. Aldrig gjort så ont i hjärtat som det gör nu. Det gör verkligen ont. Känns som mitt hjärta blöder. Ska försöka att inte tänka på det. Som ni ser så mår jag inte riktigt bra just nu. Det är mycket som tynger ner mig. Allt är jobbigt just nu. Så jag känner inte riktigt inspiration till att blogga. Därför det är lite tunt här. Men jag mår nog bättre snart hoppas jag. BE STRONG, MOVE ON. puss, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0