Mercy

Jag hade förväntat mig något storslaget. Jag är faktiskt besviken. Men videon vad väl helt okej. Kunde verkligen ha varit tusen gånger bättre. Trist att resultatet blev så här. Tror GOOD music gänget och Kanye har varit för upptagen, Kanye med sin film osv. naaah shit the same tycker i alla fall låten är på hög nivå så AMEN för det. Eller nåt, jag vet inte kolla in videon nu. BTW så tyckte jag den enda som gick ALL IN var min älskade CUDI!!! hahaha så jävla söt. hoppa runt och hypa runt! hahaha för sööööt. Han var den enda som gick HAM liksom haha, min lilla kid!


Kommentarer
Postat av: elin

Håller med dig. Videon var värdelös..Trodde också den skulle vara 1000 gånger bättre eftersom Kanye gör ju coola videos :(

2012-06-06 @ 20:44:58
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0