bloggpaus! Kika in på min tumblr istället, selfmadechick.tumblr.com

Jag är så förvirrad. Liksom verkligen confused Fuck allt!
Ni måste tycka min blogg suger. Sjukt dålig uppdatering! Jag har ingen inspiration till att blogga. Skulle bara bli en massa deppiga texter och hur roligt är det för er att läsa? Inte ett dugg ju. Så det är lika bra jag inte skriver något alls än en massa tråkigt om hur dåligt jag mår osv. haha! Fett kul. Så får väl se hur jag gör med bloggen kanske lägger ner. I think so. Kanske kommer in någon inlägg då och då. Så kika in ibland. Är hellre inne på tumblr så ni kan ju kika in där i stället! Där uppdaterar jag ofta. selfmadechick.tumblr.com is the shit! puss, kyss, kram allt vad ni vill!! vi hörs nåt. Kanske när jag fått ordning på mitt katastrof liv. KAOOOOZZZ är vad det är. LOVE YA'LL!


Kommentarer
Postat av: P E T R A

sv; Åh herregud, Frida. Vad glad jag blir, verkligen. Kan inte beskriva hur glad jag blir, sånt här stärker mig så jävla mycket. Tack, tack, tack. Jättemycket tack. Åh, kan inte säga det nog. Tack, tack. Kärlek till dig med!

2012-06-23 @ 17:35:52
URL: http://ptraa.blogg.se/
Postat av: P E T R A

sv; jaaaaa!! :D

2012-06-27 @ 12:30:39
URL: http://ptraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0