The summer






Några bilder från under den tid jag inte bloggat. Har grillat, solat, badat, spelat basket, firat midsommar, festat, skrattat, träffat nya människor, åkt karusell, ätit hur mycket gott som helst, dansat, och gud vet vad mer jag har gjort haha!! Sundsvalls gatufest har varit, jag stod längst fram på Sean Paul. Det var grymt! Har haft jätte roligt och jag uppskattar verkligen mina vänner. Älskar er något så otroligt. har haft det underbart men förra veckan vände det. då började allt gå ut för. och det slutade i katastrof i Fredags. Usch, aldrig varit med om värre. Jag blev så chockad för visste inte det fanns så hemska, otrevliga och hjärndöda människor. Sjukt hur trasig och störd den en tjej var. Tycker synd om henne, Som måste ljuga, hitta på saker, trycka ner och kränka andra för att må bra. I alla fall. I don't care! Allt jag kan göra är att skratta åt er. Ni är bara avundsjuka och saknar vett i skallen. Fuck all the haters! No matter what, I keep on smiling!! haha. Hon såg förmodligen bara mig/oss som ett hot. haha! tar det som en komplimang. Nu ska jag sova tror jag bloggar mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0