sunny day...

Äntligen lite heat & sun i Sundsvall!! eller ja i alla fall värme... I veckan som varit har jag badat och solat. varit på birsta kanske några gånger. jag har helt enkelt inte gjort något speciellt, bara chillat och njutit av det fina vädret! Nu verkar det bli fult väder igen. regn och sånt där som jag inte gillar. Igår tältade jag med Cim, Veronica, Vergin och Brian i Petersvik. Grill-Chill-Trill!! det var roligt och mysigt. Idag ska jag dra upp till Norra berget på Bure. Tror det bara blir jag och Veronica. Kommer va musik, mat och folk där typ. så why not, lika bra att dra dit än att sitta hemma. Ska göra mig klar nu för att sedan gå upp till Nicole och grilla, käka middag med hon sedan tar jag bussen till stan och vidare upp på berget. Vi hörs något. Ska försöka blogga lite bättre! det är ju trots allt roligt jag är bara lite lat, typ. Eller upptagen nu på sommaren, haha! C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0