Channel orange

Vad har hänt i musikvärlden medans jag varit borta tro!?
oändlgit mycke nytt har kommit ut, låtar hit och dit, dissar, videos, albums och mixtapes! men det största och mest underbara måste vara att "Channel Orange" har släppts. Det diskuteras hit och dit om Franks brev eller lilla text han skrivit. Jag tyckte den var väldigt fin. Tyckte verkligen om hur fint, öppet och personligt det var. modigt av honom att lägga upp det på sin tumblr. Jag älskar Frank ocean och faktiskt så bryr jag mig inte ett dugg om han är bi, straigt eller gay. Tycker det är roligt att han "kommit ut" och gåt ut med det ofentligt, Då det i USA finns otroligt starka åsikter angående homosexualitet. det är en en helt annan grej att komma ut med att man är gay i USA än vad det är i sverige. de är mycke hårdare där, så det är verkligen en big deal att han vågat komma ut eller hur man ska säga. modigt av honom. jag blir ännu mer stolt över Frank nu. FAN jag blir bara så irriterad på att folk ska hata han nu osv. sett många som skrivit elaka saker. men även väldigt mycke positiva reaktioner. Hur som helst vad jag tycker angående det här är, jag tycker det är helt upp till han och det verkar som om man är bi vilket jag tycker är kul. man kan älska vem som helst, tycker inte det ska spela roll vilket kön man är. om man är kille eller tjej ska inte stoppa än från att älska någon. kärlek som kärlek. låt alla älska vem dom vill.

Och nu till själva albumet... det är ett mäskterverk, verkligen!!! Helt underbart är vad det är. Var enda låt är fantastisk. Jag lyssnar på albumet 24/7 just nu. sjuuuukt bra. Hans röst och djupa texter gör mig galen. Det känns verkligen som om han har tänkt igenom varenda låt ordentligt. Otroligt bra! tycker verkligen ni ska ladda ner, köpa och lyssna på hans album. Han är ett geni. love till Frank ocean. jag är helt förälskad i låten "Lost" just nu. Vilken är er favorit än så länge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0