ändrade planer och vad har jag gjort idag?

Det blev inge Bure i Lördags. Det regnade så jag, Veronica och Nicole ändrade våra planer och åkte på fest i Bergsåker. Träffade jätte trevliga nya människor och en del jag redan kände. Roligt var det men sen gick det utför... stunt i det. var och badade i söndags med min mamma och syster, drog in till stan med Cim och Veronica ett tag på kvällen, sen åkte vi hem och började se på en film, Like Crazy. Hur som helst idag har jag varit inne i Stan och på Birsta med min mamma och syster. Köpte två skjortor och ett par trosor. haha intressant... Sitter och lyssnar på musik och ba chillar just nu. Ska nog snart sova, lär ju inte bli snart kommer sitta uppe sent ändå. Aja, ha det bra! c ya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0