way out west 2012

OH MY GOD. YELAWOLF och ASAP ROCKY kommer till WAY OUT WEST. fyfan vad grymt!!!!! jag är ju helt jävla galen i yelawolf. fan nu blev jag riktigt jävla glad. han är sååå jävla bra! shit. A$AP Rocky är ju riktigt grym han med. lycklig jag blev nu! det blir bara bättre och bättre, de fylls på med fler och fler artister! jag kan inte vänta tills de släpper DA BOMB! om ni fattar vad jag menar. måste bara ta tag och skriva klart mitt CV och söka en till en massa sommarjobb. cash behövs ju till allt roligt jag ska göra i sommar! längtar till sommaren så att jag spricker. vill ha sommar nu nu nu. sommaren 2012 tror jag kommer bli riktigt grym. Tror att det beror på att jag börjat planera och spara pengar redan nu. längtar som bara den! Har precis duscha och ska nu se på film efter en lång dag på skolan och gymmet.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

åååh älskar han med, vet du hur mycket det kostar och är det ngn åldersgräns?

2012-01-18 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0