nattuggla

Hej! inte många som är vaken nu kanske? eller så är ni ute och festar. Jag har varit hemma hela kvällen och haft the chill bara. skönt de! Som sagt så tänker jag mycket innan jag ska sova. typ på natten jag känner för att skriva. På måndag ska jag börja i boxning. det ska bli roligt! nu i veckan ska jag försöka kläma in några pass på gymmet men har två matteprov att göra den här veckan så känns som skolan kommer ta upp mycket tid.

imorrn ska jag göra klart en skol uppgift mer än så vet jag inte. får väl se helt enkelt vad som kommer upp. Jo, jag ska nog skriva på mitt CV.

måste fixa jobb! cash behövs. stort begär. högst upp på listan. FIXA CASH. Skulle verkligen behöva köpa en helt ny garderob om ni fattar vad jag menar. känns som jag inte har några kläder alls att ha. alltså allt är gammalt och ja ni fattar. behöver köpa upp mig liksom. låter som om jag vore bortskämd. måste ju betala det själv så är väl inte precis bortskämd då? Sen så måste jag spara pengar till sommaren. Den här sommaren kommer bli så roligt, längtar! Men just nu så längtar jag allra mest tills Drakes konsert, A$AP ROCKY och Kendrick Lamar hänger
ju också på Drakes tour! ska blir sååå sjukt roligt. jag och my homie veronica kommer stå längst fram som sagt. det är nice. kommer klättra upp på scenen och äta upp Drake♥. blir inte rädda nu! hahaha. snygging. så het. haha aja!

Nu har jag gymkort på golds gym oc hska börja boxning. Nu är det bara en sak till jag skulle vilja göra. Jag skulle vilja dansa Dancehall. Vore verkligen sjukt roligt! Men tyvärr finns det inget ställe där man kan lära sig och dansa det i sundsvall. tråkigt.

Nu ska jag sova. Så jag orkar upp imorrn och inte sover bort hela dagen. godnatt♥


en bild från Marocko.

Kommentarer
Postat av: emma

efter den här dans grejen på idrotten blev jag as sugen på att dansa. Har du kollat att de inte finns ngnstans :o?

2012-01-22 @ 14:38:45
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj läste inte att de var dancehall hahah

2012-01-22 @ 14:39:58
Postat av: aeel

sv: jaa :) men var inte jag som skulle betala iaf.. Men skulle gått in själv så hade jag kunna sagt att det kostade 500 och tagit pengarna själv haha!!

2012-01-24 @ 12:53:30
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0