this week



Hela den här veckan har varit kaoz. inställa lektioner var om vart annat. not fun at all. kunde ha fått sovmorgon till 12 typ varje dag. men icke. informerade oss någon minut innan lekionten skulle ha börjat. sen har den här veckan inte varit rolig alls. har varit stressad, arg och ledsen på allt och alla. den här veckan sög helt enkelt. men den är inte slut än. Imorrn är det torsdag och det känns som sen dagen kommer bli bättre. sen är det fredag då jag ska på Himlabadet (ett äventyrs-bad här i sundsvall) med veronica och cim. ska bli roligt! har längtat efter det hela veckan haha. låter som en liten unge men vadå? jag är ju liten! haha. 16 bara ju. fortfarande 5 innuti. skoja men hahaha aja. framåt kvällen ska jag kanske vara med cim, vi får se hur det blir. hoppas på det alla fall. nu ska jag raka bena, och göra alla de där syrslorna en tjej gör. ni fattar nog. c ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0