Say you’ll never let me go.

cassie är verkligen en inspiration stor inspiratonskälla för mig. finns många som inspirerar mig men cassie är en av de som ger mig mest inspo.



Fredagen blev ganska så lyckad endå, det ordnar sig till slut. Jag var med Nicole och Sofia till att börja med och sedan var jag med Veronica och några till. Kom hem vid 4 skulle jag tro. har faktiskt ingen aning. Igår var jag bara hemma och slappade, sov och såg på filmen. Umgicks med familjen, kan vara skönt det med ibland. Har gjort skolarbete sen jag vaknade tills nu. det går ganska så bra med svenskan men sämre går det med idrotten.. den ska in i kväll och jag har inte ens börjat... riktigt illa. alla fall ska duscha nu och sedan äta på max med la familia. Efter vi käkat drar vi ut på alnö till farmor. vi hörs ikväll kanske. som sagt så måste jag plugga hela dagen idag. skolan går före facebook, bloggen, tumblr och allt vad det är haha. puss på er.

Say you’ll never let me go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0