intro

det gick det inte att bädda in intro klippet från filmen Belly (av någon konstig anledning?)
så klicka på länken här för att se → http://www.youtube.com/watch?v=6S3EcF79AGY&feature=fvsr


bästa film introt som någonsin gjort är till Lejonkungen. näst bästa början på en film är Belly. Lejonkungen är också enligt mig den bästa filmen som någonsin gjorts. jag får gådhus så det skriker om de! helt obeskrivligt hur man kan rysa så mycket av ett intro till en film. galet. filmen betyder sjukt mycket för mig. mina barn kommer jag tvinga att sitta och glo på den filmen vare sig de vill eller inte. dom ska se den. 100 gånger minst. dagens barnprogram och filmer är bara skräp enligt mig. hua vilken skit dom visar för de stackars barnen nu för tiden. illa.

Introt till Belly är inte heller att leka med. riktigt jävla tung. man får ju epilepsi! i alla fall en sjukt bra film den med. introt är de bästa hehe. crazzzzyyy! c ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0