friday

Är nästan klar med min inlämningen till historian. har suttit med den typ hela dagen. Nu är jag riktigt trött så kommer nog somna på en gång efter jag skrivit det här och stängt av datorn.



imorrn är det FREDAG! skola 10 till 14.30 och på slutet av dagen på idrotten ska vi ha dansuppvisning. kommer väl faila men skitsamma huvudsaken vi har roligt. det går nog bra! Sen framåt kvällen ska jag äta med Cim och Veronica på Biteline. Sedan får vi se vad kvällen bär oss haha. det där lät fullt. nä men seriöst, får se vad jag och veronica hittar på sedan. Cim ska dra till sin pojkvän efter vi käkat. känner mig något stressad över att jag ska hinna göra klart de sista på inlämningen imorrn och skicka in den sedan. men det ordnar sig nog. typ mitt motto: "det ordnar sig". chill person jag är.. allt ordnar sig säger jag jämt. tänker så jämt med. det är väl positivit!? eller? Godnatt bloggen.

bilden på solnedgången/stranden har min mama tagit. hon är sjukt duktig tycker jag. love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0