beats by dr. dre

hey, läget? såg att blogg.se har gjort om designen. jag tycker att det blev mycket snyggare nu.
Började halv 9 idag.. inte okej. hade verkligen sjukt svårt att kliva upp ur sängen. fixade det precis och höll på att missa bussen. den var tidig idag. men jag han som tur är. har haft naturvetenskap och kommunikation innan lunch. det var pytt i panna... så jag och Sofia åt efterlängtade McDonald's!!! haha det var sjukt gott. väldigt längesedan jag åt det. Just nu har jag samhälle! i 3,5 timmar. inte så roligt haha.

har verkligen ingen aning om vad jag ska göra ikväll. tror jag har ändrat mina planer hundra gånger idag och igår. det verkar inte som det kommer bli som jag vill... less jag blir på allt. får se hur det blir! antingen blir jag hemma eller så drar jag ut på äventyr i natten. haha aja jag uppdaterar om hur det blir. om jag stannar hemma blir de alla fall mer bloggande i kväll. men ni kommer väl ändå inte vara hemma så det spelar väl ingen roll. surt.

sitter lyssnar på musik medans jag jobbar i mina kära beats, ja ni läste rätt! ska fortsätta jobba nu. c ya later.


nä men tiiiiitta vad är det för något på bilden? äntligen har jag mina älskade beats. har inte berättat det men jag köpte alla fall dom i morocco. Kan verkligen rekomendera dom. tyngsta lurarna lätt, med bästa ljudet i världen utan tvekan! verkligen värd pengarna. sköna är dom med. bästa köpet jag gjort. är typ kär i dem. köpte in-ears också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0