veckans och helgens planer!

HEEEEY! where ma money aaat??? jk. har sagt den där meningen ett antal gånger idag. har pengar men känns ändå som de inte räcker... fan önskar man hade alla pengar i världen. dock är inte pengar allt. man blir inte lyckligare för att man är rik. true shit.

Igår var det min födelsedag. nu är jag 17 år. så om någon frågar hur gammal jag är kan jag nu stolt säga att jag är 17 år. fuck yeah! Mamma, Pappa och syster väckte mig på morgonen och sjung för mig, hade tänt ljus och så fick jag presenter, jag fick ett halsband, en ring, Rihannas parfym och pengar. tror inte det var något mer. Himla gulligt av dem att väcka mig på det sättet. glad blev jag!

Efter skolan bjöd min underbara vän Veronica mig på Fika. Jag tog en Jordgubbsbakelse och jordgubbssaft. märks det att jag tycker om jordgubbar eller? japp. det bästa som finns. Veronica är det bästa som finns. är så sjukt glad att jag har dig. vet inte vad jag skulle ta mig till annars.

Har mycket att göra den här veckan, ska köpa en maaaassa grejor! mat, dryck och tillbehör, ja en massa som ska planeras inför Lördagen! då jag och min vän Cim som fyller år idag ska ha fest. Vi kommer vara 8 tjejer hemma hos mig. Längtar något otroligt så att jag håller på att spricker! ska bli sjukt roligt. fet kväll de kommer bli. förväntningarna är HÖGA. hahaha! jag har även beställt en klänning från nelly. Men är dock lite orolig över att den inte ska hinna komma innan helgen. Men om de blir som de verkar nu så ska den nog hinna komma tills på fredag. för hoppas på det för annars blir jag förbannad!!! arg som ett bi blir jag. Jag måste också komma ihåg att köpa ett COOLT glas på skämtaffären, lösögonfransar och en ny foudation. tror inte det var något mer. det var säkert det men jag kommer inte ihåg vad det var nu.

Nu ska jag sova! Goodnight my dear readers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0