vad jag önskar mig i födelsedagspresent?



- vad önskar jag mig mest av allt i hela världen? ni kan ju gissa. har sagt det ett antal gånger.
en biljett till jay-z och kanye west's konsert. det står högst upp på listan.
- 1-13 och 15 finns är från GinaTricot.
- skorna med nummer 14 finns att köpa HÄR.
- skona med nummer 19 finns att köpa HÄR.
- nummer 16, 17, 18, 20 och 21 är från H&M.
- vill så jävla gärna ha jackorna och tröjorna med nummer 22-26 från Caliroots. MY GOD. GE MIG! vore lyckligast i världen om jag hade alla 5. riktigt jävla lycklig vore jag. men de kostar så jävla mycket... 500 tror jag wu tang tröjan kostar. som om jag har råd med det! nej. får be till gud att jag vinner någon miljon sidådär på lotto. eller att jag hittar 10.000 hahaha i wish. alla fall så är alla jackorna och tröjorna här i från→ KLICKA HÄR

jag tror inte jag har glömt något nu... PENGAR I HÖGAR! CASHFLOW TACK. hahah hoppas jag får något av det jag önskar mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0