birthday cake or birthday punch?

Jag vet inte vad jag ska säga.. blir så sjukt irriterad! jag kan aldrig tänkt mig att jag skulle ta tillbaka någon eller ens umgås med någon som har slagit skiten ur mig. aldrig. spelar ingen roll vad som händer eller hur många gånger den personen ber om ursäkt eller hur länge sedan det hände. skulle aldrig kunde sjunka så lågt. NEVER EVER! i och för sig så kan jag inte veta det säkert då jag inte varit med om det. som det känns just nu skulle jag aldrig ens prata med den människan igen... tänk er att någon har verkligen slagit sönder er!!! hela ert jävla face är sönder slaget. och om vi nu säger att det är er pojkvän också som för rihannas del. alltså jag blir så jävla frusterad!!!!! fattar inte hur hon tänker. som jag har fattat det är så verkar chris brown vara hela jävla störd. stora aggressions problem. man har ju hört att han kastat stolar om kring sig genom glasrutor och skrikit och gormat om allt möjligt. sen har han ju slagit sönder rihnnas face efter ett gräl. blir så jävla irriterad att det nu är "förbi och bortglömt" som om det aldrig hänt. nu är som väl ett par snart igen. visst, roligt för dem om de har "hittat" tillbaka till varann. jag tycker endå det är helt fel.

HÄR kan ni lyssna på remixen till birthday cake med Chris. jag orkar inte... "Girl I wanna fuck you right now. Been a long time I been missing your body" HERREGUD. så jävla patetiskt. visst det är deras liv, deras förhållande. men kan endå inte förstå hur rihanna tänker? kan verkligen inte förstå. hon gör mig verkligen besviken. tycker det är väldigt svagt av henne.

om Rihanna och Chris Brown blir ett par igen så kan ni ju tänkte er vilka signaler det sänder ut till hela världen!? två världsstjärnor som dessa två har så många fans och beundrare som ser upp till dom, flera miljoner. det är alltså okej att slå sönder era brudar, killar! HELT OKEJ. det är dom signalerna de sänder ut till alla oss. förbannad jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0