det är nu klart, jay-z och kanye west kommer till sverige.

jag tror jag fuckin avlider. det är inte längre ett rykte eller något liknande. min glädje går åter igen inte att uttrycka med i ord. jag fick fan damp när jag såg det!!! HYYYYYYYYYPE! it's crazy! GOING GORILAAAAZZZ TYP. ni anar inte hur glad jag är. FÖR DET FÖRSTA så släpps dom på min födelsedag. PÅ MIN FÖDELSEDAG!!! fattar ni? VILKEN JÄVLA B-DAY PRESENT! SO HAPPY. äre ok om jag hypar loss här? that shit CRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY. nu vill ni säkert veta vad det är som släpps på min födelsedag?

Biljetterna till KANYE WEST och JAY-Z den 29 maj 2012 i fucking globen släpps den 27 feb, på min födelsedag. OMG. OH MYYYYYYY GOOOOOOOOOD. U BETTER BE THERE! or else you can sit home and cry a river. haha. ska skynda mig att käka nu för att sedan dra vidare in till stan igen och träna på golds gym. Vi hörs!

läs mer HÄR och köpt biljetterna HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0