thinking to much...

Jag känner verkligen att jag skulle vilja få ut hur mycket som helst. men jag får inga ord. det går liksom inte att skriva även fast jag vill skriva. I'm stuck! eller nåtot liknande. det känns inge bra. vill att något roligt ska hända. något fantastiskt. typ a miracle. I don't know. mår inge bra för tillfället. för "TILLFÄLLET". Jag tror att jag ska skriva av mig nu. känner för att skriva om saker jag är tacksam för. jag kanske ska försöka och sluta tänka på allt jag varit med om som är negativt. ska nog försöka tänka på det som är positivt. men det är bara det att de postiva jag varit med om i mitt liv ofta innehåller minst liiiite negativt också. minst. kommer upp ett inlägg till om en stund. måste slå på musik för jag orkar inte höra på allt runt om kring mig. "music keeps me going". det är verkligen så. ska tatuera det med på min kropp när jag blir äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0