svar på era frågor om mig.

beskriv din kärlek till chips.
/Cim


Svar
Min kärlek till chips går inte att beskriva med ord. hahaha! nä, men seriöst jag är helt galen i chips.
det godaste som går att äta näst efter jordgubbar! hahaha.

vilka är dina framtidsdrömmar?
hur skulle du beskriva dig själv?
vad får dig att må bra?
/Anonym


Svar
Jag har väl inte riktigt några framtidsdrömmar. eller inga seriöst i alla fall. Så för tillfället får jag säga att jag inte har några framtidsdrömmar. Det enda jag vill är att vara lycklig och upptäcka världen, se fler kulturer och träffa nya människor från hela världen. jag vill även vara lycklig vilket jag inte riktigt är för tillfället.

den kan vara lite svårt att beskriva sig själv men jag ska försöka. Jag har ganska bra självförtroende och självkänsla men är dock ganska känslig. Jag är glad, rolig och skrattar mycket. är nästan alltid glad. även om jag inte är glad så lyckas alltid någon få mig att ha ett leende på läpparna i alla fall. Jag är bra på att trycka undan mina känslor. alltså jag menar om jag är ledsen så märker ingen det på mig. för på utsidan kan jag skratta och vara glad men på insidan gråter jag floder eller skriker ut min känslor. så ibland kan jag bara bryta ihop för att jag har så mycket inombords som vill ut. jag är bra på att inte tänka på det hemska eller det som gör mig ledsen och som gör att jag mår dåligt. jag har helt enkelt ett bra pokerface.
Jag är välidgt givmild, omtänksam osv. Jag blir själv väldigt upprörd när min vänner inte mår bra eller andra personer som står mig nära. eller personen i fråga behöver inte ens stå mig nära i över huvud taget, jag bryr mig endå. Jag bryr mig för mycket om hur andra mår och tänker för lite på mig själv. det är en av mina dåliga sidor. jag är alldeles för snäll ibland. Jag tror det kan vara ett problem.. att jag är FÖR snäll. Jag kan inte såra andra människor. fast det är väl i och för sig bra. fast ändå inte. eftersom jag hellre prioriterar andra före mig.

När saker blir jobbigt eller det är så att jag måste kämpa eller liksom faca något jag inte pallar så lägger jag ner direkt. ger upp väldigt lätt... det gör jag. not good. jag jobbar på att inte ge upp så lätt. haha. kommer inte på något mer att säga om mig själv nu.

vad som får mig att må bra? det här måste låta illa... jag vet inte vad som får mig att må bra. Jag tror att jag mår som bäst när jag är ensam och lyssnar på musik som jag älskar. musik är det bästa som finns. måste nog svara att musik får mig att må bra. music keeps me going! true shit.

Vilket är ditt framtidsjobb?
Favoritmat?
/Isa


Svar
Jag har ingen aning om vad jag vill göra när jag blir "stor". Det vet jag inte än men jag kommer nog på vad jag vill tillslut. har ju några år kvar i gymansiet så det ordnar sig nog.

Min favorit mat är väl typ tacos, pizza, hamburgare! skräpmat är godast så klart. annars fläskfilé, pommes och tzatziki något jag älskar. jag äter det nästan varje fredag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0