sunday

Jag sa i något inlägg längre ner att jag skulle städa och baka hela dagen igår va? gjorde inte det. utan jag bakade och städade imorse istället. blev försenad igår då jag var på affärer, på birsta och åt pizza. haha! Så igår kväll drog jag in till stan med Emma och vi "försökte" komma in på Stadshuset där labyrint uppträdde... det gick ju som de gick. det var 18-års gräns därav som vi ville smita in. ännu en anledning till att det suger att vara under 18. hade såååå gärna velat se dem! avis jag var på alla som var där inne. LABABABABRINT YAAAOOO!!! fan.. får hoppas på att jag ska gå på P&L i sommar i stället och se dem då.

släkten åkte hem för ett tag sedan och sedan dess har jag bara chillat framför datorn med musik på högsta volym. Ska snart äta och sedan får vi se vad jag hittar på ikväll. tror jag stannar hemma och softar bara. soft det! C ya later.


en ful bild jag hittade på mig själv. nice. eller inte.

Kommentarer
Postat av: william

skönt med en chill kväll:D



Och säg gärna vad du tycker om våran nya Header:D?

2012-02-26 @ 19:46:38
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0