my girls

Nu är jag verkligen trött. har softat med min favorit tjejer hela kvällen framför tvn. mycket snack och skratt! det var sååå länge sedan vi träffades alla 5. Emma, Veronica, Elin och Cim. har varit riktigt nice och har skrattat så tårarna runnit haha! saknar att vi inte umgås lika ofta. eftersom vi går i olika klasser och skolor. tråkigt det. men ska försöka ändra på det! ska sitta vid datorn en stund till sedan ska jag sova.

btw vi tittade bland annat lite på gaygalan och ville bara komma fram till att varför måste Anton Hysén vara bög? sjukt het och snygg kille de där! och så är han bög... besvikelsen som uppstår. lycko ni som är homosexuell och får en sån där godbit till pojkvän hahaha. rawr. inte för att vi skulle bli ett par om han vore hetro men endå hahaha! vi hörs imorrn.

titta bara på han..

Kommentarer
Postat av: Nicole

omg

killen

jag dog lite.

2012-02-11 @ 11:39:13
URL: http://nicolelodin.blogg.se/
Postat av: veronica

var du tvungen att lägga upp dessa bilder :''( ge migggggggggggggggg

2012-02-11 @ 17:51:35
URL: http://vvveronica.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! Han är verkligen den snyggaste killen. Jag har en kompis som ser typ ut som honom. ;) Anton Hysén är så jävla het. Alltid dom finaste killarna som är bögar.

Fin blogg du har :)

2012-05-08 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0