mina framtida tatueringar...


omg. jag tror jag har hittat min dröm citat. vill tatuera in det!!!!! jag intalar alltid mig själv och påminner mig själv om att smärta är bara tillfälligt. det låter bättre på engelska "pain is only temporary".en mening jag alltid tänker på och som verkligen betyder mycket för mig.

jag tycker att om man ska tatuera text eller en mening eller så, så ska det vara något som betyder nåt eller hur man säger. ni fattar. hur som helst vill antingen tatuera in den meningen eller det som någon annan har tatuerat in på bilden, betyder ju nästan samma sak. eller det har samma mening alla fall. "Pain is weakness leaving the body". hm.. svårt men vill verkligen tatuera in något av dessa citat på min kropp. men jag har ju tid på mig att bestämma mig för ska inte tatuera någonting på kroppen förän jag är minst 18.
det ska vara hos en bra tatuerare! ingen jävla skit tatuerare så det ser ut som fan, liksom det ska ju sitta på kroppen förevigt så då ska de fan se bra ut. eller hur?

Så det står mellan "pain is only temporary" & "Pain is weakness leaving the body"
vad tycker ni blir snyggast eller lät bäst? tar gärna emot era åsikter.
Vill alla fall ha samma textstil som på bilden eller liknande.

Jag har även tänkt.. på att tatuera in någonting på Hindi, då jag älskar indien! det är ett fantastiskt land med underbara människor. mitt favorit resemål och land. Tycker att textstilen är snygg. asså det är vackert. vet dock inte vad jag ska skriva men någonting kort i alla fall.

Kommentarer
Postat av: veronica

"Pain is weakness leaving the body" tycker jag! fett grymt yao

2012-02-03 @ 18:05:17
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0