ken westin?


det syns verkligen att jag fejk ler. not vacket haha. aja men tvungen att ha en bild till inlägget så den får duga. Nu är jag hemma från skolan. det känns bra. var en ganska så dryg dag tyckte jag. även fast vi började kvart i 12. haha bortskämd typ. nä men hade inga roliga lektioner.

nu ska lyssna på ken westin nu medans jag väntar på att veronica ska komma hit. HAHAHA och vem fan är ken westin tänker ni! läste på en blogg att hon hade försvenskat rick ross namn till richard ros. så jag döpte om kanye west till ken westin. prova ni med att få kändisars namn att låta svenskt! kom inte på vad wiz kunde heta.. vet ni vad wiz khalifa skulle heta om han var svensk? help me! I gotta find it out... haha!

haha nog om det, snart kommer veronica till mig och vi ska... jag vet inte vad vi ska göra. haha har glömt. chilla hemma hos mig typ. ska äta först tror jag men mami har inte börjat med maten än och jag är vrålhungrig!!! typiskt. ska kika runt lite på tumblr. har ny design. check it out! http://selfmadechick.tumblr.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0