destroy what destroys you.

Även om det kan vara svårt. förstör det som förstör dig. lätt för mig att säga när jag inte gör det. jag stannar hos de som sårar mig ändå. det är sån jag är. men vill jag vara sån? nej. men det är svårt. jag vet det. att umgås med folk som är negativa, som gör så att du blir negativ eller på dåligt humör ska du inte umgås med. de gör inte dig lycklig. det kan vara svårt att bryta kontakten med folk för att man är rädd att inte ha några vänner kvar då. man är rädd för att man ska stå där ensam tillslut. och då är man hellre vän med någon man inte tycker om egentligen. hellre det än att vara ensam? har jag rätt? folk med dålig insikt och självkänsla är oftast de som hackar på andra och tycker ner andra. dom mår oftast inte bra själv. folk som inte tror på sig själv, folk som trycker ner dig eller andra är inte värda att lägga ner energi på helt enkelt. livet är fullt med annat att lägga tid på. lägg ner mer tid på dig själv. du kommer hitta nya vänner osv. men så länge du hänger med idioter och negativt folk så kommer du inte kunna byta kompiskrets. du måste ta steget. destroy what destroys you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0