22.00

Är äntligen hemma nu. eller jag kom hem vid 8 och skyndade mig till teveapparaten för att se topmodel sverige. nice program. hejar på klara och jamilla. GO GURLZ! Den här dagen har väl varit okej. har varit lite extra depp idag. blev så tack vare igår kväll. det är illa. vill inte vara på dålig humör och må dåligt men så kan det va ibland. Gick i skolan till halv 5 idag och det var verkligen inte roligt. ville bara "hem" hela tiden. eller jag ville inte hem men bort från skolan alla fall.

haha krångligt det blev nu. Alla fall drog hem en snabbis och käka sen tog jag bussen till birsta med min älskade vänner Veronica och Cim. det var nice. höll bara på att ramla ihop på birsta för jag var så trött! haha. lång dag, typ.

har inte tänkt alls på att det varit alla ♥ dag. det är ju en helt vanligt dag. en del gör ju värsta grejen av det. det är bara en vanlig tisdag my friends. don't take it toooo serious! nu ska jag bah tare soft en stund innan jag somnar haha. lär göra det snart. vi hörs!


bilderna är från Marocko tagna av min mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0